آیا بازار کلسیم کلرید رشد خواهد داشت؟

آیا بازار کلسیم کلراید رشد خواهد داشت؟

 بازار جهانی کلرید کلسیم یک چشم انداز رقابتی و منحصر به فرد را تحت تاثیر قرار می دهد که رشد پایدار دارد. انتظار می رود که بازار به لطف برنامه های جدید به فرصت های گوناگونی برای رشد در آینده نزدیک دست یابد.  

انتظار میرود منطقه آسیا اقیانوس آرام رشد قابل توجهی در بازار جهانی کلرید کلسیم داشته باشد. به علت سهم عمده کل درآمدهای ناشی از کلرید کلسیم در سطح جهانی، احتمال رشد بازار در آمریکای شمالی و اروپا افزایش می یابد.

کلراید کلسیم یک ترکیب یونی کلر و کلسیم است. یک نمک است و در دمای اتاق سخت است و ویژگی های خاص هالید یونی دارد. 

 کاربرد کلرید کلسیم در حال افزایش در کشاورزی و همچنین برای فاضلاب استفاده می شود.

آیا بازار کلسیم کلرید رشد خواهد داشت؟

 

انتظار می رود که صنایع غذایی در بازار کلسیم کلراید، با افزایش تقاضا برای استحکام و شکل دادن به محصولات غذایی در فعالیت های پردازش و پخت و پز، فرصت تولید قابل توجهی برای تولید کنندگان ایجاد کند. بخش ساخت و ساز جاده احتمالا باعث افزایش تقاضا و عرضه کلرید کلسیم برای اهداف کنترل گرد و غبار می شود. تولیدکنندگان با توجه به دسترسی مواد خام و قیمتها، با کنار گذاشتن عقب ماندگی برای ناتوانی در نابودی تمرکز می کنند. این به نوبه خود آنها را با فرصت هایی برای به دست آوردن مزیت رقابتی در بازار کلرید کلسیم در سراسر جهان ارائه می دهد.

احتمال دارد که کلراید کلسیم در حال افزایش تقاضای بالقوه در صنایع زراعی و درمان زباله به دلیل افزایش تقاضا برای درمان پساب های فاضلاب، به این ترتیب فرصت های رشد بیشتر برای بازار کلسیم کلرید را فراهم می کند.

تقاضای رو به رشد برای صنایع فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی تقاضای بازار کلرید کلسیم را افزایش می دهد. برای افزایش استحکام و شکل میوه ها و سبزیجات در آشپزی و پردازش استفاده می شود. میزان مصرف بالای کلرید کلسیم در صنایع غذایی و آشامیدنی، رشد بازار کلسیم کلرید را افزایش خواهد داد.

این محصول به عنوان یک نمک به منظور بازسازی سطح کلسیم در بدن به صورت پادزهر برای مسمومیت منیزیم و به عنوان یک دیورتیک تولید اسید استفاده می شود. به عنوان یک بافر pH، در آب استخر برای تنظیم سطح سختی کلسیم در آب استفاده می کنند. این ترکیب به طور گسترده ای در مخلوط بتن استفاده می شود تا از تنظیم سرعت در ساخت و ساز سریع تر بهره بگیرد. 

بر اساس استفاده نهایی در بازار، کلرید کلسیم تقسیم می شود به:

  • کلرید کلسیم دارویی
  • کلرید کلسیم غذایی
  • کلرید کلسیم کلرید کشاورزی
  • کلرید کلسیم درجه صنعتی

تجزیه و تحلیل چشم انداز جغرافیایی در بازار کلسیم کلرید:

  • آمریکای شمالی از جمله (کانادا و ایالات متحده)
  • آمریکای لاتین از جمله (برزیل و مکزیک)
  • اروپای غربی از جمله اسپانیا، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا و آلمان
  • اروپای شرقی از جمله روسیه و لهستان
  • آسیا و اقیانوس آرام از جمله (نیوزیلند، استرالیا، آسه آن، هند و چین، ژاپن)
  • خاورمیانه و آفریقا از جمله (شمال آفریقا، آفریقای جنوبی و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس)

کلرید کلسیم یک محصول کم فن آوری است و تقاضا برای کلرید کلسیم در پنج سال آینده با رشد کلی صنایع نهایی، مانند غذا و نوشیدنی و کشاورزی، رشد خواهد کرد.

لطفا در صورت هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی با ما در تماس باشید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۳۵۷۸۹۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *