از کربوکسی متیل سلولز در محصولات آرایشی می توان استفاده کرد

کربوکسی متیل سلولز در محصولات آرایشی

کربوکسی متیل سلولز (CMC) ، که به عنوان صمغ سلولز نیز شناخته می شود، توسط سنتز شیمیایی سلولز به طور طبیعی مشتق شده با اسید کلرواستیک ساخته می شود. کربوکسی متیل سلولز سدیم از سلولز طبیعی یا فیبر گیاهی حاصل می شود. به شکل خشک، پودری سفید، خاکستری یا زرد بی بو و بدون طعم است که در آب حل می شود.

آدامس سلولزی با داشتن بافتی صاف، محصول نهایی را بهبود بخشیده و ویسکوزیته غذاها و نوشیدنی های مختلف هیدروژلهای سوپر جاذب (مانند بسیاری از محصولات مراقبت شخصی)، مواد آرایشی و دارویی را اصلاح می کند. هنگام استفاده در مواد آرایشی، سدیم کربوکسی متیل سلولز از جدا شدن مواد لوسیون ها و کرم ها جلوگیری می کند و ضخامت و بافت مایعات، کرم ها و ژل ها را کنترل می کند.

در انواع لوازم آرایش  و بهذاشتی پوست و مو مانند کرم ها، شامپوها، لوسیون ها، سایه چشم، محصولات مراقبت از پوست و بدن استفاده می شود. خاصیت اتصال، غلظت دهنده و تثبیت کننده در آنها استفاده می شود. اما به دلیل ساختار پلیمری آن که به عنوان ماده تشکیل دهنده عمل می کند از CMC نیز برای بهبود اثرات مرطوب کننده استفاده می شود. باعث از بین رفتن کثیفی پوست سر و مو می شود و آن را در حالت تمیز نگه می دارد.

احساسی که در حین و بعد از شستن موها وجود دارد و مراقبت هایی که بعد از آن انجام می شود نیز بسیار مهم است. با افزایش گردش خون در پوست سر عملکرد فولیکول مو را تقویت می کند که باعث رشد مو می شود و از ریزش مو جلوگیری می کند. همچنین به جلوگیری از شوره سر و خارش کمک می کنند.


شرکت بازرگانی پویا ویژن وارد کننده و تامین کننده  انواع مواد اولیه غذایی

لطفا جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید کربوکسی متیل سلولز با ما در تماس باشید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۳۵۷۸۹۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *