بازار کربوکسی متیل سلولز – بخش دوم

بازار جهانی سدیم کربوکسی متیل سلولز بیشترین سهم خود را در آسیا اقیانوسیه پیدا می کند. در منطقه آسیا اقیانوس آرام، مصرف کنندگان برای محصولات مراقبت فردی، مواد غذایی و نوشیدنی و کاغذ تقاضای زیادی برای سلولز کربوکسی متیل سدیم نشان می دهند. تخمین زده می شود سنگاپور، ویتنام، مالزی و کره مهمترین مشتریان مهم سدیم کربوکسی متیل سلولز در منطقه آسیا اقیانوسیه هستند.

کربوکسی متیل سلولز [CMC] یا صمغ سلولز یک ماده شیمیایی اضافی برای تصفیه محصول و درمان خصوصیات بدنی در عرصه های متعدد، دارو و مواد غذایی است. اغلب از جمله نمک سدیم آن استفاده می شود. به شکل پودری است، غیر سمی است و به راحتی در آب سرد و گرم قابل حل است و در حلال های ارگانیک غیر قابل حل است. پس از کم شدن آب به مایعات چسبناک تبدیل می شود. به طور گسترده ای در طیف وسیعی از مصارف به عنوان مثال مواد غذایی و نوشیدنی ها، دارویی و آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده لباسشویی، روغن و گاز، کاغذ و سایر محصولات موجود در بازار استفاده می شود.

فروش کربوکسی متیل سلوز

متیل سلولز کربوکسی به دلیل قابلیت مهار آبزی برجسته آن شناخته شده است. با پاسخ اسید کلرواستیک به سلولز در بازار سدیم کربوکسی متیل سلولز تولید می شود. عنصری در کالاهای غیر غذایی نیز هست. به عنوان مثال در ملین ها، قرص های رژیمی، رنگ های مبتنی بر آب، خمیر دندان، مواد شوینده و کالاهای کاغذی وجود دارد.

انتظار می رود که پیشرفت در تولید کاربر نهایی باعث افزایش مصرف سدیم کربوکسی متیل سلولز شود. پیش بینی می شود روند صعودی در مصرف محصولات مصرفی در بازارهای در حال توسعه آسیا و اقیانوسیه و آمریکای لاتین باعث افزایش تقاضا برای کربوکسی متیل سلولز سدیم شود. با این حال دستورالعمل های زیست محیطی و دسترسی به گزینه های دیگر ممکن است مانع پیشرفت بازار سلولز سدیم کربوکسی متیل شود.

تخمین زده می شود آسیا اقیانوسیه بزرگترین مصرف کننده کربوکسی متیل سلولز سدیم است که توسط آمریکای شمالی و اروپا دنبال می شود. چین و هند مهمترین مشتریان سدیم کربوکسی متیل سلولز در آسیا اقیانوس آرام هستند.ایالات متحده بزرگترین کاربر نهایی سدیم کربوکسی متیل سلولز در آمریکای شمالی است. به همین ترتیب پیش بینی می شود که آمریکای لاتین با توجه به رشد روزافزون بازارهای در حال توسعه، نسبت به توسعه مناسب معقول و منطقی را تجربه کند. آرژانتین و برزیل مهمترین مشتری سدیم کربوکسی متیل سلولز در آمریکای لاتین هستند.

شرکت ها برای دستیابی به رقابت در بازار  دستاوردها و اتحادهای تاکتیکی را دنبال می کنند. علاوه بر این شرکت ها در حال افزایش استراتژی های تهاجمی تبلیغاتی برای بالا بردن سهم بازار خود هستند. شرکت ها در حال جابجایی امکانات تولیدی خود از بازارهای صنعتی به بازارهای در حال توسعه به دلیل دستیابی به زمین، نیروی کار ارزان و کمک های دولتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *