خرید اسید سیتریک

خرید اسید سیتریک را میتوان از طریق مختلف و از فروشگاههای مرتبط با مواد اولیه غذایی و یا تامین کنندگان مواد اولیه شیمیایی انجام داد. نوع اسید سیتریک مدنظر شما بستگی به آنچه شما قصد استفاده از آن را دارید و همچنین وابسته به مقدار مورد نیاز شماست.

همینطور که گفته شد اسید سیتریک یک اسید ضعیف است که به طور طبیعی و به وفور در مرکباتی نظیر لیمو و لیموترش یافت می شود ، در سایر مرکبات و توت فرنگی نیز وجود دارد و  به عنوان بلورهای بی رنگ و بدون بو با طعم اسیدی ظاهر می شود. متراکم تر از آب است. اسید سیتریک بزرگترین اسید آلی در جهان است و یک ترکیب آلی و متعلق به خانواده اسیدهای کربوکسیلیک است که تقریباً در همه گیاهان و در بسیاری از بافتهای حیوانی و مایعات موجود است. در بیوشیمی اسید سیتریک متابولیت مهمی در مسیر کلیه موجودات هوازی است. این ماده به دلیل خاصیت آنتی بیوتیکی و ضد التهابی از مغز محافظت می کند و به بهبود سلامت استخوان ها کمک می کند. اسید سیتریک با بی کربنات سدیم در طیف گسترده ای از فرمول جوشانده، هم برای مصرف (مثلاً پودرها و قرص ها) و هم برای مراقبت های شخصی (به عنوان مثال نمک حمام، بمب های حمام، دیزل و تمیز کردن گریس) استفاده می شود.

 افراد و تولید کنندگان اغلب به دلیل خواص نگهدارنده و  طعم و مزه ترش از آن استفاده می کنند. اسید سیتریک برای تهیه پنیر، آبمیوه ها و ساخت آب نبات ماده ی کلیدی است و در تنظیم برخی از دستور العمل ها و نوشیدنی ها برای تنظیم سطح اسیدی مواد اولیه مورد استفاده قرار میگیرد. افراد زیادی از اسید سیتریک برای هنرهای دستی مانند شیرینی پزی ، غذاهای کنسرو و مربا استفاده میکنند و یا ممکن است علاقه مند به تهیه اسید سیتریک برای آزمایش های آزمایشگاهی باشند. شما می توانید اسید سیتریک را به دو صورت اسید سیتریک خشک و اسید سیتریک آبدار تهیه کنید. 

فروش اسید سیتریک
خرید اسید سیتریک

اسید سیتریک ( جوهر لیمو )

برای تهیه اسیدسیتریک در مقیاس کوچک شاید بهتر باشد از عبارت خرید جوهر لیمو استفاده کنید، جوهر لیمو نام تجاری است که برای اسید سیتریک استفاده می شود. جوهر لیمو را میتوانید در فروشگاههای مواد غذایی نیز تهیه کنید که در این حجم معمولا بصورت پودر یافت می شود، در صورتی که برای خرید جوهر لیمو به مشکل برخوردید با ما در تماس باشید.

چه مقدار اسید سیتریک برای خرید نیاز دارید

توصیه ما به شما در زمینه تهیه اسید سیتریک این است که همواره به اندازه مورد نیازتان خریداری کنید، جهت خرید مقادیر کم و خرده فروشی اسید سیتریک میتوانید با تیم فروش ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت و با صرف کمترین هزینه نسبت به خرید اسید سیتریک مورد نیاز شما اقدام کنیم. مقادیر کوچکتر از اسید سیتریک را میتوانید از نمایندگی های ما در فروشگاه مواد غذایی نیز خریداری کنید، و اگر در مقیاس بزرگتر قصدخرید اسید سیتریک را دارید و یا سفارش آنلاین، برای شما مناسب تر هست تیم ما آماده است تا در تک تک مراحل خرید و حمل و نقل در کنار شما باشد.
در هر صورت بهترین مرجع برای آگاهی از مقدار اسید سیتریک مورد نیاز شما دستورالعمل های مربوط به فعالیت یا دستورالعمل تهیه محصول نهایی است و یا استفاده از تجربیات دیگران که قبلا همچین فرآیندی را طی کرده اند.

اگر قصد دارید یک دستور تهیه را به روش های مختلف امتحان کنید و یا به هر دلیل امکان تکرار فرآیند ها برای شما وجود دارد، مقدار اسید سیتریک را افزایش دهید. به عنوان مثال، در تهیه پنیر با توجه به اینکه همواره امکان تکرار وجود دارد، پیشنهاد ما به شما خرید اسید سیتریک بیشتر از نیاز برای یکبار مصرف شماست.

نوع اسید سیتریک مورد نیاز خود را تعیین کنید

همانطور که گفته شد اسید سیتریک در دو نوع در بازار موجود هست، اسید سیتریک خشک و اسید سیتریک آبدار. معمولا در تهیه کیک و کلوچه از اسید سیتریک خشک استفاده میشود که بصورت پورد می باشد. اما اسید سیتریک آبدار هم در برخی از دستورات ذکر شده است و استفاده شایانی از آن در صنایع غذایی می شود. پس قبل از تهیه اسید سیتریک بهتر است در رابطه با نوع آن مشاوره بگیرید و یا دستورالعمل مربوط به آن را خوبی مطالعه کنید.

وارد کننده اسید سیتریک
خرید غیرحضوری اسید سیتریک

اسید سیتریک به دلیل کاربردهای متنوع و مصرف زیاد بسیار پرفروش است.

روش های خرید اسید سیتریک

خرید اسید سیتریک از طریق راه های گوناگونی انجام می شود، برای اینکه زمان کمتری به دست مصرف کننده برسد آن را می توان از فروشگاه های محلی خریداری کرد. اما به طور عادی و به صورت عمده خرید اسید سیتریک را می توان به صورت آنلاین از فروشگاههای معتبر انجام داد. شرکت پویا ویژن به عنوان یک تامین کننده مواد اولیه صنایع غذایی مفتخر است که در زمینه فروش اسید سیتریک شما را یاری دهد.

در خرید اسید سیتریک برای کاری که می خواهید انجام دهید دقت کنید. اگر می خواهید از آن برای مصارف غذایی یا آشامیدنی استفاده کنید، همیشه از محصولاتی استفاده کنید که دارای درجه مواد غذایی باشند و اگر قصد خرید اسید سیتریک را به صورت آنلاین دارید حتما ذکر کنید که برای مصارف غذایی وآشامیدنی آن را نیاز دارد. برای استفاده از اسید سیتریک به دستورالعمل آن ماده توجه کنید که بدانید از کدام فرم آن می خواهید استفاده کنید، زیرا اسید سیتریک در دو فرم پودر یا محلول در آب موجود است. بسیاری از تأمین کنندگان برای نشان دادن کیفیت مواد شیمیایی، برچسب های درجه ای مخصوص خود را نیز ایجاد می کنند.

ما به نیاز مشتریان خود احترام می گذاریم و محصولاتی با کیفیت بالا ارائه می دهیم. اسید سیتریک شرکت پویا ویژن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

خرید آنلاین اسید سیتریک

در عصری زندگی میکنیم که اکثر افراد علاقه به خرید اسید سیتریک بصورت آنلاین هستند، پویا ویژن این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که در صورت نیاز به ثبت آنلاین میتواندد به راحتی درخواست خود را ثبت نمایند، تیم پشتیبانی ما به سرعت درخواست شما را پیگیری خواهد کرد.

خرید اسید سیتریک از طریق شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی

همواره خرید از تامین کنندگان و واردکنندگان اصلی مواد غذایی امکان رسیدن به مناسب ترین قیمت و مشاهده رنج کاملی از اسید سیتریک را برای شما فراهم میکند.

شرکت بازرگانی پویا ویژن سالهاست که در زمینه واردات اسید سیتریک فعالیت دارد و مفتخریم که حیطه وسیعی از اسید سیتریک را در با بهترین قیمت ممکن به شما ارائه میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *