کربوکسی متیل سلولز در صنعت نساجی

کربوکسی متیل سلولز در صنعت نساجی

کربوکسی متیل سلولز در صنعت نساجی

در سال های اخیر صنعت نساجی استفاده گسترده ای از سدیم کربوکسی متیل سلولز به عنوان ماده اندازه گیری را به خود اختصاص داده است. در تارهای پنبه، ابریشم، پشم، الیاف شیمیایی، الیاف مصنوعی و فیبر مخلوط شده، سلولز سدیم کربوکسی متیل به عنوان ماده چسب دارای مزایای زیر است.

محلول آبی کربوکسی متیل سلولز واضح، شفاف، همگن است و از پایداری مطلوبی برخوردار است. علاوه بر این ویسکوزیته آن تحت تأثیر نیروی مکانیکی قرار نمی گیرد، بنابراین با چرخه پمپ یا هم زدن هیچ تغییری نخواهد داشت. در مخزن اندازه ذخیره می شود و تحت تأثیر دما یا باکتری ها قرار نمی گیرد، می توان در هر زمان با توجه به نیاز تولید از آن استفاده کرد.

محلول آبی کربوکسی متیل سلولز پر از خاصیت چسبندگی است. این ماده می تواند مقاوم در برابر سایش و انعطاف پذیری را روی سطح تار ایجاد کند، تحمل قدرت مطلق، فعالیت نسبی و اصطکاک دستگاه بافندگی را داشته باشد، بنابراین به ایجاد شرایط مطلوب برای بافندگی پارچه های نفیس درجه بالاتر و تولید پر سرعت کمک می کند. نخ فرآوری شده با محلول آبی کربوکسی متیل سلولز به راحتی خشک و براق است و دارای یک دست نرم است. علاوه بر این بدون استفاده از مواد شیمیایی و یا مصرف مواد دلخواه بسیار راحت است.

تعداد نخ و پارچه های پردازش شده با محلول آبی سدیم کربوکسی متیل سلولز زرد و لکه دار نمی شوند، می تواند کالاهای عادی را با لکه های معیوب یا خاکهای روغنی کاهش دهد و از آسیب کرم ها و موش ها جلوگیری کند.

هنگامی که نشاسته استفاده می شود، نیاز به داشتن یک مجموعه کامل از ماشین آلات دقیق و ابزار کنترل با عملکردهای پیچیده دارد. با این وجود استفاده از آدامس سلولز می تواند تا حد زیادی الزامات را ساده کرده، وضعیت بهداشتی کارگاه را بهبود ببخشد، نگهداری تجهیزات مکانیکی را راحت تر کرده و در عین حال ظرفیت تولید دستگاه بافندگی را نیز بالا ببرد.


شرکت بازرگانی پویا ویژن وارد کننده و تامین کننده  انواع مواد اولیه غذایی

لطفا جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید کربوکسی متیل سلولز با ما در تماس باشید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۳۵۷۸۹۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *