کلسیم کلراید در نوشیدنی ورزشکاران چه کارایی دارد؟

کلسیم کلراید در نوشیدنی ورزشکاران چه کارایی دارد؟

کلسیم کلراید در نوشیدنی ورزشکاران چه کارایی دارد؟

کلسیم برای کمک به سلامت استخوان شناخته شده است، اما همچنین یک الکترولیت است که به کاهش انقباض عضلات و عملکرد قلب کمک می کند. محصولات لبنی یک منبع عالی از کلسیم و همچنین ویتامین D هستند که به جذب کلسیم کمک می کنند. کلسیم کلراید می تواند بخش مهمی از نوشیدنی یک ورزشکار باشد.

سدیم و کلرید برای حفظ سطح مایع ضروری هستند و به بدن شما کمک می کنند هیدراته شود. نیاز سدیم به طور گسترده ای در میان دوندگان متفاوت است. کاربرد کلرید کلسیم به شکل ساختاری تا حدودی مشابه نمک است اما به جای سدیم حاوی کلسیم است.

کلسیم کلراید در نوشیدنی ورزشکاران چه کارایی دارد؟

افزودنی کلرید کلسیم به طور کلی برای سلامت شما تهدیدی نیست. اتحادیه اروپا و اداره غذا و دارو ایالات متحده کلرید کلسیم را به عنوان یک افزودنی غذای سالم شناخته اند. در حقیقت می تواند باعث تقویت بعد از تمرینات ورزشی شود. در اکثر مواد غذایی کلرید کلسیم برای مقاصد نگهدارنده بافت استفاده می شودو به این دلیل نیز در نوشیدنی های ورزشی نیز استفاده می شود.

کلرید کلسیم باعث حفظ تعادل مایعات در بدن و همچنین عملکرد عضلات و اعصاب عمل می کند. کلسیم به عنوان یک الکترولیت، به حفظ سلامت استخوان ها و جلوگیری از اسپاسم عضلانی کمک می کند و کلرید به طور منظم ضربان قلب کمک  می کند. توصیه می شود قبل از تمرینات طولانی مدت یک ساعت نوشیدن یک نوشیدنی ورزشی را با الکترولیت ها بخورید.

الکترولیت ها و کربوهیدرات های مخلوط شده در آب به بدن پس از ورزش کمک می کنند تا آب بدن شما را بهتر از فقط الکترولیت جدا کند.

در طول تمرینات سخت مصرف آب به تنهایی باعث رقیق شدن الکترولیت های موجود در بدن می شود که می تواند مسمومیت و هیپوناترمی شود.

شرکت بازرگانی پویا ویژن وارد کننده و تامین کننده و فروش انواع کلسیم کلراید.

لطفا در صورت هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی با ما در تماس باشید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۳۵۷۸۹۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *