اسید سیتریک در پودر لباسشویی

اسید سیتریک در پودر لباسشویی

اسید سیتریک در پودر لباسشویی

شستشو با اسید سیتریک لکه های سخت روی لباس ها را از بین می برد. مخلوط کردن اسید سیتریک در پودر لباسشویی باعث می شود تا اطمینان حاصل کنید که لباس هایتان تمیز شده اند. استفاده از اسید سیتریک در شوینده ها سبب صرفه جویی در هزینه ها شده و همینطور به محیط زیست کمک می کند.

فروش اسید سیتریک

از کاربردهای اسید سیتریک اینکه می توان در ماشین ظرفشویی داخلی پلاستیکی و فولادی ضد زنگ برای تمیز کردن داخلی استفاده کرد. ماشین های لباسشویی در طول زمان به علت جمع شدن جرم و رسوبات، مواد معدنی و جمع شدن صابون کارایی آنها کم می شود، برای تمیز کردن این باقی مانده ها از داخل ماشین می توانید اسید سیتریک را در ماشین بریزید و ماشین را روشن کنید. ماشین را روی بیشترین دما تنظیم کنید با اینکار اسید سیتریک مواد معدنی و جرم و رسوبات و باقی مانده های صابون را از بین می برد و بعد از پایان دور باقیمانده اسید سیتریک را بردارید.

اگر در یک منطقه ای که آب آن پر از املاح است باشید در ماشین نمک سیترات جمع می شود، افزودن اسید سیتریک در پودر لباسشویی نمک های محلول را تمیز می کند. با حفظ نمک ها لباس ها در ماشین خشک تر می شوند و روی پارچه لکه ایجاد نمی شود و پارچه به مرور زمان حالت مومی نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *