سوربیتول در محصولات  آرایشی و مراقبت از مو

سوربیتول در محصولات  آرایشی و مراقبت از مو

سوربیتول در محصولات  آرایشی و مراقبت از مو

سوربیتول یک الکل است. در محصولات آرایشی و مراقبت شخصی، در طیف گسترده ای از محصولات از جمله لوسیون ها، شامپو بچه و محصولات مراقبت از مو استفاده می شود. یک عنصر مهم در صابون و خمیردندان است.

سوربیتول در محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان یک عامل طعم دهنده استفاده می شود.این محصول در درجه اول به عنوان یک روان کننده در مواد آرایشی و محصولات مراقبت شخصی مورد استفاده قرار می گیرد، گرچه این ماده همچنین باعث عطر، رایحه و طعم دهنده است به عنوان یک روان کننده، نیز ازمانع رطوبت  جذب آب توسط هوا می شود، پوست را آبرسانی می کند. هنگامی که در شرایط بسیار خشک استفاده می شود، سوربیتول می تواند جایگزین رطوبت پوست شود و از خشک شدن و آسیب دیدن پوست جلوگیری کند و به علت توانایی خود برای حفظ رطوبت در ژل ها استفاده می شود.

فروش سوربیتول

سوربیتول در لوازم آرایشی

مصرف سوربیتول در درجه اول در لوازم آرایشی به عنوان یک رایحه دهنده، غلظت دهنده و روان کننده است . یک عامل تهویه برای پوست است، از ریزش مو جلوگیری می کند.

انتظار می رود در سال های آتی بازار سوربیتول برای استفاده از محصولات آرایشی رشد داشته باشد. کشورهای اصلی تقاضادهنده عبارتند از: انگلیس، آلمان و فرانسه.

تقاضا در این کشورها ناشی از روند رو به رشد جمعیت و همچنین صادرات گسترده در محصولات آرایشی و مراقبت از مو در اروپا است.

رشد محصولات مراقبت از پوست در عربستان سعودی و مصر به دلیل افزایش اشتغال زنان و افزایش درآمد بیشتر شده است. بنابراین، تقاضا برای سوربیتول احتمالا به علت افزایش تقاضا از صنایع آرایشی و دارویی در این منطقه افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *