روند روبه رشد اسید سیتریک در بازار جهانی

روند روبه رشد اسید سیتریک در بازار جهانی

روند روبه رشد اسید سیتریک در بازار جهانی


طبیعت بازار، رقابتی است و شرکت ها ظرفیت تولید خود را برای خدمت به تقاضای رو به رشد افزایش می دهند. شرکت ها بر اساس برتری محصول، فن آوری های تولیدی و پایبندی به مقررات مربوط به محصولات اسید سیتریک در تلاش برای افزایش درآمد خود رقابت می کنند.

تولید کنندگان با معرفی محصولات اسید مبتنی بر اسید سیتریک مانند محصولات قنادی، بستنی، ژله های کم کالری، قند کم کالری، نوشیدنی هاو محصولات لبنی کم چرب به بخش های مختلف بازار نفوذ می کنند.

شرکت های صنعت در حال تمرکز بر افزایش ظرفیت تولید خود هستند تا بتوانند به تقاضای افزایش محصول پاسخ دهند.

با توجه به خواص سودمند اسید سیتریک در صنعت غذا و نوشیدنی مانند اسیدی شدن، اصلاح بافت و تقویت طعم، تقاضا برای آن رو به افزایش است. انتظار می رود تقاضای روزافزون محصولات فرآوری شده با ثبات و عمر مفید بالا تاثیر مثبتی بر رشد صنعت داشته باشد.

اسید، هنگامی که به عنوان یک افزودنی در محصولات غذایی استفاده می شود، در مهار رشد میکروبی موثر است و بنابراین، عمر مفید محصول را افزایش می دهد. هنجارهای مختلف محیطی باعث جایگزینی سازندگان فسفات با اسید سیتریک در بسیاری از فرمولاسیون ها می شود.

فروش اسید سیتریک
روند روبه رشد اسید سیتریک در بازار جهانی

روند جدید تولید اسید سیتریک و همچنین افزایش مصرف آن در بیو پلیمربرای تحویل دارو، مهندسی بافت برای کشت سلول های مختلف و بسیاری از کاربردهای بیومدیکال است. در سال های اخیر ضایعات زراعی مختلف کشاورزی و محصولاتی مانند ملاس، سبوس گندم، پوسته قهوه ای و زباله های گیاهی میوه به عنوان یک سوبسترا برای تولید اسید سیتریک توسط تخمیر جامد استفاده می شود.

اسید سیتریک به تازگی برای شستشوی شیمیایی ناخالصی از سنگ های طبیعی برای استخراج فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. اسید سیتریک نیز در مرغ استفاده می شود. با افزودن اسید سیتریک در رژیم غذایی، با کاهش میزان باکتری های بیماریزا که تأثیر سلامت روده مرغ را تأمین می کنند، تاثیر مثبتی بر عملکرد مرغ ها می گذارد.

فن آوری های مدرن، رشد محصولات پیشرفته ای را که باعث کاهش قیمت ها می شود، تشویق می کنند. کشورهای در حال ظهور مانند هند و چین فرصت های تجاری زیادی برای تولید کنندگان فراهم می کنند که به دلیل وجود مواد اولیه ارزان قیمت است.

شرکت بازرگانی پویا ویژن، وارد کننده و تامین کننده انواع اسید سیتریک.

   لطفا در صورت هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی در خصوص خرید اسید سیتریک با ما در تماس باشید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.  

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۳۵۷۸۹۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *