لسیتین در کیک ها

لسیتین در کیک ها

امولسیفایر گروهی از مواد افزودنی غذایی است که به مجموعه ای از محصولات پیش ساخته اضافه می شوند . در بخش هایی از آسیا، برخی از امولسیفایر ها به طور خاص برای محصولات پخته شده در آشپزخانه ها استفاده می شوند.

امولسیفایرها  را می توانید به طور طبیعی به کیک پخته شده خود اضافه کنید. یکی از این امولسیفایرها ، لسیتین است که از سویا تهیه شده و در روغن سویا تولید می شود، یک امولسیفایر طبیعی است که بافت کیک و محصولات پخته را مرطوب و بهبود می بخشد.

 ازکاربرد لسیتین برای افزایش قابلیت خمیر نیز استفاده می شود. باعث کاهش چبندگی خمیر می شود. درلسیتین حاوی مواد هیدروفیل و لیپوفیل است، به طور همزمان در آب و چربی معلق است و خمیر کیک یک مخلوط روغن در آب است، پس به سادگی می تواند به آن اضافه شود.در فرمولاسیون کیک به بهبود حجم و خنک شدن کیک کمک می کند.

فروش لسیتین

بافت خمیر را صاف و یکدست می کند و کیک را سبک تر می کند.لسیتین گرانول را کم کم می توانید به کیک، کوکی ها و نان اضافه کنید،  استفاده از آن باعث می شود که کیک غلظت بیشتری داشته باشد و همچنین ملایم تر پخته شود. لسیتین عطر و طعم قابل تشخیص را در فراورده ها نگه می دارد.

از لسیتین  در دونات نیز استفاده می شود و بخش جدایی ناپذیر آن است. بدون لسیتین خمیر دونات نمی تواند چربی را جذب کند و خمیر ترک خورده و خشک می شود. همینطور شکر به خوبی در آن مخلوط نمی شود.

شرکت بازرگانی پویا ویژن وارد کننده و تامین کننده و فروش لسیتین.  

در صورت نیاز به راهنمایی با ما در تماس باشید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

  شماره تماس: ۰۲۱۴۴۳۵۷۸۹۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *